לא דרשת לא קיבלת


עברית  |  English  |  Русский  |  français  |  عربي  |  
תאריך ושעה
 

ייעוץ בווטס אפ

052-3728828

 

 





 



      
      



דף הבית >> כיצד לקבל את הפיצוי המקסימלי
 


כמה פעמים קרה לך במהלך חייך שגילית שאתה זכאי לדברים מסויימים רק איש לא טרח להביא את העניין לידיעתך ( כי זה היה עולה לו כסף או גורם לו טרחה.. .. .. ) ואתה לא טרחת מעולם לדרוש את זכותך ( כי פשוט לא ידעת שמגיע לך.. .. ..!  )  ?

גם בתביעת ביטוח פועל הכלל של:  "לא תבעת לא קיבלת" כלומר בעת אירוע ביטוחי על המבוטח קרי התובע להציג דרישה כספית או בלשון פשוטה "לבקש" את שהוא רוצה או חושב שמגיע לו מחברת הביטוח. חברת הביטוח בודקת, לאור בקשתו של המבוטח, אם הוא זכאי לקבל את מה שביקש, או לא.

 

ומה אם מגיעים למבוטח כספים נוספים אחרים אותם לא ביקש ? הוא לא יקבל ?!?

לא ! הוא לא יקבל. לא דרשת, לא קיבלת !

גם בעת הגעת שמאי הביטוח למבוטח, תהליך ברור התביעה הוא בסופו של עניין ברור ובדיקת דרישת הלקוח קרי, המבוטח / הלקוח הוא התובע המגיש רשימה של תביעה או דרישה כספית והיא מתבררת ונבדקת על ידי השמאי של חברת הביטוח.

האם אתה יודע מה לבקש ?  האם אתה יודע כיצד לבקש ? האם אתה יודע מה מגיע לך ? האם יש מישהו בסביבתך הקרובה שיכול לעזור לך בעניין זה ?.. .. .. בהכוונה אמיתית וכנה ?

לא רק שעריכת הדרישה הכספית ואופן הצגתה למבטח היא מלאכה הדורשת מיומנות רבה אלא גם ההתנהלות בעניין זה דורשת מומחיות וידע על מנת לקבל את מלוא הפיצוי לו אתה זכאי.

 




 

 

 

 

 
   משרד ראשי - תל אביב והמרכז,  טל': 03-7542873   || מוקד הודעות:  24/7 : 03-7542873     פקס: 03-7622513  :FAX                    
 
סניף חיפה והצפון:  טל:  04-8715370     פקס: 04-8715763  :FAX ||    סניף ירושליים:  02-5660085        ||     סניף באר שבע והדרום:   08-6450007     
 נייד:    052-3728828    : Mobile   ||   דוא"ל משרד:   office@etkin.co.il    ||  דוא"ל חיים: haim@etkin.co.il 

    
 כל הזכויות שמורות לחיים אטקין - שמאות סקרים ומידע    © All Rights Reserved To Haim Etkin - Appraiser      ©   1985 -2020 
למעלה מ- 33 שנות מצויינות בשמאות אמינה, מהימנה, נכונה ומדוייקת

 
 
לייבסיטי - בניית אתרים